medical students online
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Administratie

+3
Astrid
bert
Evi
7 posters

Go down

Administratie Empty Administratie

Post  Evi Tue Nov 22, 2011 8:30 pm

Ik weet dat het niet echt met de examens te maken heeft, maar met al die papieren van de unief kan ik er niet meer helemaal aan uit. Klopt het volgende voor onze administratie in orde te krijgen?

- evaluatieformulieren van de coschappen indienen voor 25 november (wat deze vrijdag is), eventueel kopie maken voor aan je sollicitatieformulier vast te maken

- sollicitatieformulier tussen 5 en 15 december gaan afgeven, met een kopie van evaluatie en portfoliopunten (want wij zijn toch nog het oude curriculum niet?)

- voor 23 januari je 'oriëntatie' doorgeven. Is dit wat je in je coschappen vanaf januari wil doen? Dus je moet dit indienen nog voor je weet of je toegelaten bent???

En natuurlijk kan dit alles niet elektronisch, maar moet je dat persoonlijk gaan doen...

Evi
Ace
Ace

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 2011-11-13

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  bert Wed Nov 23, 2011 4:33 am

de huisartsen in spe mogen het wel elektronisch sturen maar dat is een andere secretaresse blijkbaar

de rest klopt ja

bert
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 2011-11-12

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Astrid Fri Nov 25, 2011 5:38 am

En niet vergeten alles voor elke kandidaatstelling in tweevoud. Dus als je op 2 dingen solliciteert, moet je in totaal 4 bundeltjes hebben, 2 per sollicitatie.
Astrid
Astrid
Ace
Ace

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 2011-11-25

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Jan Mon Nov 28, 2011 10:18 am

Bah en ik heb al te weinig tijd om mijn examen deftig voor te bereiden, laat staan heel die verrekte administratie uit te vogelen...
Medical faculty, I hate every inch of you.
Jan
Jan
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Evi Mon Nov 28, 2011 8:05 pm

Ik ken het gevoel Jan. Ik moet nu tussen het sneltreinstuderen ook nog eens een sollicitatie aanvraag in orde krijgen. Ik vraag mij af hoe ze denken dat dit dan ooit deftig kan zijn. En het is niet dat ze die sollicitatieformulieren dan goed op tijd doorsturen dat je dat op voorhand in orde kan krijgen. Nee, de dag dat je moet beginnen studeren, zitten die natuurlijk in je mailbox.
Ach ja, ook dit zal uiteindelijk wel in orde geraken zeker?

Evi
Ace
Ace

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 2011-11-13

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Anke Tue Nov 29, 2011 11:16 am

Ik begrijp ook niet waarom die kandidaatstelling niet tot eind december kon wachten... Echt stom, daar staat ons hoofd nu niet naar. (al vind ik het ook wel stom van mezelf dat ik bijvoorbeeld niet eerder achter die voorbeeldvragen aan gegaan ben, daar had ik toch al op voorhand veel aan kunnen klaarzetten en voorbereiden, dat was tijd gespaard. Typische studieperiodeverwijten aan jezelf8) .

Anke
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 2011-11-24

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Lynn Tue Nov 29, 2011 1:03 pm

Ik ken het probleem.. ben nog een paar keer over en weer moeten rijden naar unief voor administratieve dingen (punten nefro, portfoliopapier dat ik kwijt was,...) En met het verkeer van tegenwoordig ben je niet echt snel terug thuis Sad
Pff, ik ben het studeren al terug beu Smile

Lynn
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Astrid Wed Nov 30, 2011 12:12 am

Ik ben ook al blokmoe na een week! het lijkt me ook allemaal zo zinloos. En de helft van de tijd denk ik "ja, dat ken ik wel in grote lijnen, maar die details, dat is toch niet nodig als basisarts".
Astrid
Astrid
Ace
Ace

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 2011-11-25

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Evi Wed Nov 30, 2011 1:31 am

Dat heb ik dus ook. Ik heb net genoeg tijd om al die cursussen eens door te lezen, waardoor de grote lijnen er inderdaad in zitten, maar als je dan kijkt naar wat voor details ze soms vragen, dan weet ik echt niet hoe we dat ooit moeten kennen. Dus hier ook: het mag al 3 weken verder zijn (en een paar dagen)...

Evi
Ace
Ace

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 2011-11-13

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Lynn Wed Nov 30, 2011 5:45 am

Brr, ik weet maandag men jury al (allez, ik hoop dat toch!), ik begin wel een beetje stress te krijgen.. Maar ik heb vandaag toch een dag pauze genomen, mijn hoofd had beslist dat er niets in ging vandaag :p

Lynn
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Jan Thu Dec 01, 2011 7:47 am

PS een tip van mijn kleine etterbakkie (eline)
Alle puntenlijsten staan ook in die SiSa dinges... Ik heb de mijne er net afgheaald. Netjes opgelijst. Alleen geen percentages. Ze zullen toch wel zo slim zijn om die desgevallend zelf te berekenen hé...

J.
Jan
Jan
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Anke Fri Dec 02, 2011 12:58 am

Ik ben vandaag voor het eerst naar die Sisa gaan kijken en daar zie ik rode kruisjes staan bij mijn volledige stagejaar, inclusief voorbereidingsweek, huh... Daarna zijn wel de correcte punten toegevoegd, maar mooi staat dat toch niet... Is dat bij jullie ook of enkel bij mij?

Anke
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 2011-11-24

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Lynn Fri Dec 02, 2011 4:28 am

ik ben zo bij "officieus rapport" gaan zien (masterjaren), en dan staan de punten van het stagejaar ook ingevuld.. Toch wel handig, die SISA Smile Merci voor de tip trouwens Jan!

Lynn
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Sofie Sun Dec 04, 2011 11:07 pm

Naast al die rompslomp moet ik dan ook nog eens huisartsencasussen extra maken, echt ni tof tijdens de examens!

Sofie
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-11-12

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Lynn Mon Dec 05, 2011 1:15 am

Hu, waarom moet je huisartsencasussen maken??

Lynn
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Sofie Mon Dec 05, 2011 2:04 am

omda je die mee moet opsturen bij je sollicitatie huisartsgeneeskunde :s

Sofie
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-11-12

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Anke Mon Dec 05, 2011 1:28 pm

Wat hebben jullie eigenlijk ingevuld bij de officiële benaming van ons einddiploma? (deze vraag klinkt zo dom....Embarassed )

Anke
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 2011-11-24

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Evi Mon Dec 05, 2011 8:16 pm

Master in de geneeskunde.

Ik zou niet weten wat anders, op ons bachelor diploma staat ook 'bachelor in de geneeskunde', dus heb ik het analoog gehouden.

Evi
Ace
Ace

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 2011-11-13

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Sofie Sat Dec 10, 2011 12:51 pm

kunnen jullie via SisA ook aan de puntenlijsten van de bachelorjaren? Ik krijg alleen de masterjaren...

Sofie
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-11-12

Back to top Go down

Administratie Empty Re: Administratie

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum