medical students online
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Prijs Harrison cursusdienst

+2
Lynn
Jan
6 posters

Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Prijs Harrison cursusdienst

Post  Jan Sat Nov 19, 2011 4:40 am

Aangezien ons Els die over twee jaar ook nodig gaat hebben denk ik wel dat we de Harrison gaan kopen.
Via de acco is die nu 140 euro, 125 met 10% korting van ons vader.

Weet er iemand hoeveel 'm kost via de cursusdienst?

PS als ge 'm nodig hebt maar niet wilt kopen heb ik 'm als 'help file' op de computer, breng een memorystick naar de bib en ge hebt 'm in uw bezit! (en als PDF, maar daarmee kunt ge moeilijk zoeken).

J.
Jan
Jan
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  Lynn Sun Nov 20, 2011 7:58 am

120 euro op de cursusdienst, heb hem daar gekocht...

om te leren vind ik hem helemaal niet nuttig, veel te gedetailleerd, maar voor tijdens het examen gaat ie toch wel handig zijn denk ik Smile

Lynn
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  Astrid Fri Nov 25, 2011 5:41 am

Grrr, ik vind het ridicuul dat we die zelf moeten meebrengen (en dus ofwel aankopen, ofwel 1 van de schaarse uitleenexemplaren van de bib veroveren). Waarom voorzien ze die boeken niet gewoon in de voorbereidingslokalen?!

In alle geval: als er een barmhartige samaritaan is die die boeken sowieso gekocht heeft voor latere professionele doeleinden die over zijn hart wil strijken en hem kan lenen op 22 december, die zou ik bijzonder dankbaar zijn, spaart me weeral ettelijke honderden euro's uit.
Astrid
Astrid
Ace
Ace

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 2011-11-25

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  bert Mon Nov 28, 2011 9:16 pm

Ik heb gisteren de Harrison's proberen te lenen, hoewel er geen etiketje met 'geen leen' ophing, mocht het niet, omdat er ergens op het etiket een A opstond. Waarschijnlijk omdat het zo'n naslagwerk is willen ze niet uitlenen ? Ik heb nu wel niet meer gecheckt of álle Harrissons zo'n A op hun etiket hebben - dat heb ik maar verondersteld.

Ik heb wel 'leerboek chirurgie' geleend tot 19 december. Er zijn trouwens in de bib meerdere boeken die zo heten, ik heb mij de meest fancy eruit gepakt. Als iemand dat leerboek eens wil zien/lenen, laat maar weten.

Gaan we misschien een schema maken met wie wanneer met welk boek naar het examen wil ?

bert
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 2011-11-12

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  Lynn Tue Nov 29, 2011 12:01 am

Hoi hoi,

Ja ik heb de harrison dus gekocht gezien ik interne wil gaan doen... Ik heb 12dec al examen dus als je die op een andere dag wil lenen, geen probleem, maar ik zou hem dan wel graag de dag nadien terug hebben gezien ik daar soms wel eens iets in opzoek als ik men cursussen niet meer snap..

Lynn
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 2011-11-11

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  Astrid Tue Nov 29, 2011 12:44 am

Inmiddels mijn oneindige dank aan barmhartige samaritaan Evi om haar Harrison te willen lenen! Grazie mille!

@Bert, dat lijkt me een goed idee. Ik vrees alleen dat ik niet zoveel in de pap te brokken heb, want buiten de gynaeco en de pediatrie boek (en het groene boekje lol), heb ik geen enkele van de majeure werken.
Astrid
Astrid
Ace
Ace

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 2011-11-25

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  Anke Tue Nov 29, 2011 11:13 am

Hoi,

Ik heb de Harrison's en Reza heeft de Current ondertussen ook gekocht. En wij hebben de uitgave van Harrison van 2008 uit de bib geleend, vermits we voor ons beiden natuurlijk niet de boeken dubbel gekocht hebben, we studeren ook apart. Maar we kunnen jullie dus uit de nood helpen, geen zorgen!

@ Bert: dat van die A hebben ze me een paar weken geleden ook gelapt, terwijl Reza wél een Harrison met een A erop geleend heeft. Belachelijk, om zo 10 van die oude Harrison's in de bib te hebben met een A erop. Blijkbaar is niet elke bibmedewerker ervan op de hoogte dat die niet mogen uitgeleend worden.

Anke
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 2011-11-24

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  anfrangipane Thu Dec 15, 2011 9:50 am

hey, heb enkel ook gynaeco en pediatrie. Heb nog wel een oude harrison van mijn papa van 30 jaar geleden, nog nooit opengedaan eerlijk gezegd. Maar zal die toch maar meenemen zeker... De basis van veel dingen is toch hetzelfde gebleven, da zal wel mogen zeker?
Moest je die nog willen lenen astrid? Maar wrsch heb je al een recentere te pakken gekregen.

anfrangipane
Veteraan
Veteraan

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 2011-11-13

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  Astrid Thu Dec 15, 2011 10:39 am

Bedankt an! Ik ben ondertussen grandioos geholpen door Evi en Anke (waarvoor mijn eeuwigdurende dank!).
Astrid
Astrid
Ace
Ace

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 2011-11-25

Back to top Go down

Prijs Harrison cursusdienst Empty Re: Prijs Harrison cursusdienst

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum